Dětský sluch 2024/4
Téma: Metody rozvoje komunikace, 2024. - 36 s.
Výběr z obsahu:
- Děti se nejlépe učí, když nevědí, že se učí (rozhovor se speciální pedagožkou, vedoucí pedagožkou Bilingvální mateřské školy Pipan Mgr. Veronikou Dolívkovou)
- Přiznávám, že jsem se znakovce nejdřív bránila (rozhovor s Lucií Mandousovou, maminkou 5letého neslyšícího Honzíka)
- Dát rodičům cestu, naději a pochvalu (rozhovor s klinickou logopedkou Mgr. Petrou Kopeckou)
- Hra jako pomocník při rozvoji komunikace (anketa mezi rodiči dětí se sluchovým postižením)
- Děti mají nejradší logopedická cvičení v pohybu, s momentem překvapení nebo možností samostatné volby (rozhovor s logopedkou Mgr. Renátou Coufalovou)
- Jsme s učiteli i rodiči partneři a snažíme se najít společnou cestu (rozhovor se speciální pedagožkou Mgr. Šárkou Prokopiusovou)
- Využití moderní elektroniky a nových poznatků v diagnostice je v oblasti poruch a vad sluchu markantní (rozhovor s foniatričkou doc. MUDr. Olgou Dlouhou, CSc.)
- Sourozenec je nejen diagnózou, ale i terapií (povídání Lenky Čechové, maminky dnes 2,5letého neslyšícího Dana)
- Když znaky nestačí aneb Hledání cest ke komunikaci (zkušenosti rodiny Hečových s neslyšícím synem)
- Zeptali jsme se (na dotazy čtenářů odpovídaji psycholožka CDS Tamtam Mgr. Marie Holyanska a sociální pracovnice CDS Tamtam Mgr. Denisa Poláchová)
- Bavíme se doma (tipy na hry na rozvoj jazykových, grafomotorických a motorických dovedností dětí)
Cena:
100 Kč